Je kunt wel doodleuk gaan trainen, maar waar doe je het eigenlijk voor? Maak de vrouwen vrolijk door onderstaande spiergroepen extra vaak te trainen. Deze spiergroepen vinden vrouwen namelijk het aantrekkelijkst.

Spiergroepen die vrouwen het aantrekkelijkst vinden

Er zijn een aantal spieren die vrouwen extra aantrekkelijk vinden. Wil je dus scoren bij iemand? Dan zit je hier op de goede plek. Wij vertellen je namelijk welke spiergroepen vrouwen het aantrekkelijkst vinden en hoe je ze moet trainen, doe er je voordeel mee.

1. Biceps

Misschien wel de meest voor de hand liggende, en de spiergroep die je meestal wel het vaakst traint, zijn de biceps. Vrouwen houden ervan als je een beetje gespierde armen hebt. Niet te veel, maar ook niet te weinig. Een degelijke spierbal is wel een vereiste. Bekijk een aantal oefeningen waarmee je je biceps goed kunt trainen.

2. Chest

De borstspieren zijn ook een van de belangrijkste spiergroepen die vrouwen aantrekkelijk vinden. Want je kan wel een afgetrainde buik hebben, maar zonder een goedgetrainde borst ziet het er nog niet uit. Natuurlijk hebben we voor jou een aantal oefeningen waarmee je jouw chestday een upgrade geeft.

spiergroepen vrouwen aantrekkelijk

3. Rugspieren

Ook de achterkant is belangrijk. Vrouwen vinden het aantrekkelijk als je een gespierde rug hebt, en dus behoort hij zeker tot de 5 spiergroepen die vrouwen aantrekkelijk vinden. Met een getrainde rug heb je meteen een mannelijkere uitstraling en ben je gelijk een stuk breder. Bekijk een aantal oefeningen om je rug te trainen.

4. Billen

Ja, ook vrouwen vinden het belangrijk dat wij mannen goed getrainde billen hebben. Geruchten gaan zelfs dat vrouwen eerst kijken naar de mannelijke billen. Wil jij nou afgetrainde billen? Neem dan wat extra squats op in je fitnessschema.

5. Buikspieren

De belangrijkste van deze lijstje met spiergroepen die vrouwen aantrekkelijk vinden. Je torso valt of staat met goed afgetrainde buikspieren. Mannen met een sixpack vinden vrouwen rete-aantrekkelijk. Er zijn heel veel manieren om een sixpack te trainen. Zo kun je gaan voor de stalen buikspieren, of de klassieke sixpack-oefeningen. Maar pas op dat je niet de veelgemaakte fouten begaat bij het trainen van je buikspieren.