Victor Hertz is het over het algemeen met dingen niet eens. Niet eens met zijn vrouw, niet eens met de belasting, maar ook niet eens met vele merken en hun slogans. Aan de eerste twee kon hij niets veranderen, maar als designer wel aan al die logo’s. In zijn serie ‘Honest Logo’ maakt hij van bekende logo’s een eerlijk verhaal. Bijvoorbeeld Burger King wordt ‘Burger Hips’ en Nokia ‘Nokids want our phones anymore’. Check hier de top 15:

Coca Cola 

Eerlijke logo's Cola

Harley Davidson 

Eerlijke logo's Harley Davidson

IMDB

Eerlijke logo's IMDB

Mc Donalds

Eerlijke logo's Mac Donalds

Malborro

Eerlijke logo's Malborro

Nintendo

Eerlijke logo's Nintendo

Netflix

Eerlijke logo's Netflix

Nokia

Eerlijke logo's Nokia

Playboy

Eerlijke logo's Playboy

Porsche 

Eerlijke logo's Porsche

Starbucks

Eerlijke logo's Starbucks

Walt Disney

Eerlijke logo's Walt Disney

Microsoft

Eerlijke logo's Windows

Youtube

Eerlijke logo's youtube

Burger King

Eerlijke logo's burger king