IJzersterke comeback van BMW op uitdagend Twitter-bericht van Audi
Audi heeft de afgelopen twee decennia een behoorlijke opmars gemaakt. Het Duitse automerk mag zich vandaag de dag meten met grote jongens als BMW en Mercedes. Dit zorgt ervoor dat de verschillende automerken, die allen een beetje in dezelfde vijver vissen, elkaar weleens uitdagen. Zo gebeurde dit ook toen BMW USA een marketing foto online plaatste op hun Twitter-account. Dit is wat er gebeurde:
Sparks fly for this #M4 in exclusive Yas Marina Blue. Image by @jinphotos. #MMondays pic.twitter.com/05bohy4Inj
— BMW USA (@BMWUSA) 20 augustus 2018
BMW vs. Audi
BMW plaatste bovenstaande foto en zoals je misschien al gezien had is er van alles aan de hand in de achtergrond. Veel Twitteraars zagen de de bogen in de achtergrond aan voor het logo van een ander merk dan dat van BMW en jij kunt vast wel invullen welke…
When you see it… https://t.co/t5C4ejMMBp
— Audi (@Audi) 21 augustus 2018
Can’t wait for bmws response
— Sk (@SROCKINGK) 21 augustus 2018
Zoals je hierboven kunt zien, kon Audi het niet laten om even te melden dat zij het ook wel erg opvallend vonden om hun logo terug te zien op het Twitter-account van BMW. Op Twitter was men erg benieuwd naar de reactie van BMW en deze bleef niet heel lang uit:
We see it, where we usually do… in the rear view mirror.
— BMW USA (@BMWUSA) 22 augustus 2018
Een comeback die wel erg scherp is. Ondanks dat de campagne foto daadwerkelijk wat weg heeft het Audi-logo vinden wij dat BMW toch echt de winnaar is.
Bron: Manners