Uncategorized

Like My Brand Men – Music & Entertainment

Watch on YouTube

Like My Brand Men, een jaarlijks evenement voor 100 invloedrijke mannen, dit keer uit de Music & Entertainment industrie. Van Remy Bonjasky tot DJ Don Diablo, van Tim Douwsma tot Johnny Heitinga, de who’s who van Nederland waren aanwezig. Uiteraard mocht Gewoonvoorhem niet ontbreken.

Like My Brand bood weer eens een heerlijke mannenavond aan inclusief top uitzicht, of we het nu hebben over het uitzicht vanaf de A’DAM toren, de mooie hostesses of de prachtige paaldanseres die de avond afsloot. Afijn, dat is niet het enige waar het om draait. Naast de gezelligheid en biertjes is dit ook dé avond om in informele setting kennis te maken met select gezelschap aan merken, zie het als een soort van speed daten.

Hierin sprongen een aantal merken voor ons net iets boven het maaiveld uit.

Zo heeft Dyson de nieuwe V8 Absolute stofzuiger, nu horen wij je al denken.. stofzuiger… nou, dan heb je deze nog niet gezien. De Dyson V8 ziet eruit als een nerv-gun maar is net zo handig. Zeker als je ook zo nu en dan je auto schoon wilt houden.. met een v8.. heh.

De Waterpik, ja inderdaad de waterpik. Over de naam is wellicht wat minder goed nagedacht en tot we deze waterflosser gebruikt hadden wisten we ook niet echt wat we ervan moesten denken. Tot inderdaad, na de waterpik gebruikt te hebben kunnen we dan ook niks anders zeggen: het werkt! Het maakt het schoonhouden van je gebit een stuk makkelijker.

De jassen van Spacelife. De naam verraad het al, maar dit merk is geïnspireerd door de ruimtevaart. Naast de opvallende looks zijn drie pijlers vooral belangrijk: kwaliteit, technologie en duurzaamheid. Hierbij heb je twee keuzes, de rode Marsline (1499,-) variant of de groene Terraline (999,-). Nee, die 500,- euro verschil zit niet alleen in de kleur. Zo beschikt de Marsline variant ook over build in speakers in de capuchon, bluetooth en aux connectiviteit en beschikt deze over een goud merkplaatje met een uniek nummer.

Until next time!