Cars & Bikes

Experience of a lifetime, als VIP op Ibiza met Jaguar!

Iets meer dan een week geleden kregen we van Jaguar een wel erg vette uitnodiging. Of wij zin hadden om 3 dagen mee te gaan naar Ibiza voor een ‘Experience of a lifetime’. Uhhhh JA! Tuurlijk zijn wij van de partij!

Internationaal gezelschap

Prijswinnaars en een handje vol Lucky bloggers vanuit verschillende landen, waaronder: Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal, België en natuurlijk Nederland stapte donderdag in het vliegtuig naar dit o zo lekkere eiland. Een reis die te winnen was door mee te doen aan de win actie rond de lancering van de XE. Met een programma waar je u tegen zegt zat de sfeer er dan ook gelijk goed in!

Alvast een tip, momenteel loopt er ook een win actie om als VIP naar Frankfurt te gaan voor de lancering van de nieuwe F-PACE tijdens de IAA… dat kan hier!

Armin, Ushuaïa, VIP

Eenmaal aangekomen op vliegveld Ibiza stonden de Jaguar XE’s klaar om ons naar het Ushuaïa hotel te brengen. Hier konden we ons even snel opfrissen alvorens we gelijk in een meet & greet met DE Armin van Buuren vielen. Iets wat je niet elke dag meemaakt! Nadat we hem even wat moed ingesproken hadden voor de performance die hij later moest neerzetten 😉 😉 vervolgden wij ons naar de VIP-tafel die we tijdens A state of trance bij de Ushuaïa tot onze beschikking hadden. Het feest was al in volle gang, drank vloeide rijkelijk en alle prijswinnaars genoten dan ook tot de max van alles wat op hun afkwam. En tja, als Armin dan los begint te gaan tilt hij iedereen nog net even die paar levels verder omhoog! Gelukkig grensden al onze kamers aan het feest want pffff, van al uhhh… dat dansen was er weinig energie meer over!

De XE rijdt lekker!

De volgende dag startte het hele hotel dan ook maar langzaam op, bedankt Armin! Eenmaal fris genoeg om te kunnen rijden begon dan ook het programma van dag 2. Met een mooie rit over Ibiza kregen we de kans om zelf de XE eens goed aan de tand te voelen. Het model dat wij bij ons hadden had het sport pakket erop zitten die de auto een stuk sportiever doet ogen. Iets wat je echt moet aanvinken als je voor deze auto gaat. Het rijgedrag was dan ook top, na een stuk comfortabel te hebben gereden was het tijd om iets meer gas te geven. In de normale stand is de auto wat zacht geveerd waardoor je de auto wat minder goed bochten in kunt hoeken maaaaarrrr! Zoals bij alle Jaguars was het Dynamic knopje snel gevonden en ja hoor, de auto verandert volledig. Een stuk strakker op de weg en een versnellingsbak die wat hoger in de toeren blijft hangen maakte van de XE een waar scheurijzer.

Met misselijke passagiers kwamen we aan bij Ses Roques waar we konden genieten van een heerlijke lunch. Alhoewel mosselen en paella misschien niet de beste combinatie waren na zo`n zware nacht maakte het uitzicht bij dit tentje het meer dan goed. Eenmaal teruggekomen bij het hotel was het dan ook tijd om even uit te rusten, om 20:30 dienden we klaar te staan voor nog een pareltje van deze trip, Lio!

Lio is fantastisch

Overhemd en colbertje aan om vervolgens in stijl, in een stoet van XE’s, richting Lio te vertrekken. Voor diegene die Lio niet kennen: een behoorlijk chique, exclusieve tent waar je lekker kunt eten. Ondertussen wordt er behalve lekker eten en genoeg wijn ook top entertainment voorgeschoteld in de vorm van vette acts en de mooiste dames. Een prima combo als je het aan ons vraagt!

Mocht er even geen act aan de gang zijn is er genoeg om van te genieten. Met een prachtige locatie, uitzicht op de zee, de oude stad en alle luxe jachten die binnen komen varen is deze tent best overweldigend. Voor de beeldvorming: tijdens ons voorgerecht kwam al de Mogambo, die te huur is voor $500.000 per week, binnenvaren opgevolgd door Prince Abdulaziz met zijn jacht van 149 meter genaamd… Prince Abdulaziz even aan de overkant parkeerde.

Na genoeg te hebben gegeten verandert rond middernacht Lio dan ook volledig in een club waarbij de hele tent lekker los gaat tot in de vroege uurtjes!

Jaguar bedankt!

Drie tot vijf september heeft Jaguar de titel van de trip dan ook meer dan waargemaakt, dit was echt een Experience of a lifetime! Gelukkig hebben we de foto’s en filmpjes nog! Jaguar, bedankt!

En mannen, doe snel mee met de win actie voor Frankfurt, misschien zijn jullie net zo Lucky als de prijswinnaars van deze trip!