De marketingmachine van McDonald’s draait weer op volle toeren; omdat de Big Mac laatst Adam is geworden met het behalen van de magische leeftijd van 50 jaar, werd de Grand Mac vorige week gelanceerd in de UK, maar nu schotelt de fastfoodketen iets van een heel ander kaliber voor de neus van de hele wereld: de ‘Bling’ Mac.

We hebben het over een ring met een waarde van 10.000 euro, bestaande uit meerdere losse ringen, die allemaal weer beplakt zijn met verschillende soorten diamanten. Trouwe Mc-liefhebbers kunnen de megaring om het vingertje schuiven door een winactie op Twitter naar hun hand te zetten. Hierover meer uitleg in de onderstaande oer-Amerikaanse video:

You Got This!

Even in het kort: Tweet met de hashtag #BlingMacContest naar @McDonalds, waarin je jouw liefde voor de Big Mac op een grappige en romantische wijze onder woorden brengt, om wat sentiment los te kweken bij de grote jongens van de Mac – zodat zij deze weer voor marketingdoeleinden gebruiken kunnen.

Maar dat zal jou verder een burger wezen toch? Met een ring van 10.000 euro kun jij eindelijk de liefde voor de Mac, uhhh, je vriendin/aankomende verloofde uitdragen! Je kunt ‘m uiteraard ook gewoon verpatsen voor een paar bitcoins. De actie loopt tot 14 februari 2018.